Zmena vlastníka
Každú zmenu vlastníka bytu je potrebné zaevidovať na bytovom družstve. Zmenou vlastníka sa rozumie kúpa resp. predaj nehnuteľnosti, dedičstvo, darovacia zmluva a podobne.
K vybaveniu zmeny vlastníka nehnuteľnosti budete potrebovať:
- platný občiansky preukaz
- Rozhodnutie o povolení vkladu z Okresného úradu-katastrálneho odboru, resp. originál listu vlastníctva, alebo iný doklad v ktorom Vás určuje ako nového vlastníka nehnuteľnosti
- zápisnica o odovzdaní a prevzatí bytu s aktuálnym stavom meračov - vybavíte na technickom úseku. Je potrebné aby sa odpočtov zúčastnili obe strany - odovzdávajúci aj nový preberajúci vlastník bytu. Odpočty sú vykonávané mimo stránkových hodín, termín je potrebné si dohodnuť vopred telefonicky !
Po zaevidovaní a spracovaní Vami doložených dokladov potrebných k zmene vlastníka budete vyzvaný si prevziať Zmluvu o výkone správy. Pri podpise pristúpenia k tejto Zmluve si na oddelení nájomneho určíte požadované zálohy, na základe ktorých Vám bude vytvorený nový zálohový predpis za služby spojené s užívaním bytu.
Zmenu vlastníka bytu je možné vybaviť iba osobnou návštevou na transformačno-právnom oddelení počas stránkových hodín.